Συχνές Ερωτήσεις

Αποστολή & Πληρωμές

Τα προϊόντα μικρού ή μεσαίου βάρους και όγκου αποστέλλονται με τη συνεργαζόμενη εταιρεία courier. Τα προϊόντα πολύ μεγάλου βάρους αποστέλλονται με πρακτορείο μεταφορών σε όλη την Ελλάδα. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του eshop μας στο τηλέφωνο 2421038319

Για ετοιμοπαράδοτα προϊόντα οι παραγγελίες αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Τα προϊόντα που δεν είναι ετοιμοπαράδοτα συνήθως αποστέλλονται εντός 10 ημερών, ενώ σε διαφορετική περίπτωση ο πελάτης ενημερώνεται αναλόγως.

Εντός Βόλου και για αγορές άνω των 50€ τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Για αγορές κάτω των 50€ η χρέωση είναι 1,5€ για βάρος εως 2 κιλά και 1€ για κάθε επιπλέον κιλό.

Η αντικαταβολή έχει κόστος 1€ για παραγγελίες κάτω των 50€, ενώ για παραγγελίες άνω των 50€ η αντικαταβολή είναι δωρεάν.

Εκτός Βόλου και για αγορές άνω των 50€ τα μεταφορικά είναι δωρεάν για παραγγελίες εώς 2 κιλά. Κάθε επιπλέον κιλό όμως κοστίζει 1€/κιλό. Για αγορές κάτω των 50€ και εώς 2 κιλά τα έξοδα αποστολής είναι 2€ και 1€ για κάθε επιπλέον κιλό.

Η αντικαταβολή έχει κόστος 1,80€ για παραγγελίες κάτω των 50€, ενώ για παραγγελίες άνω των 50€ η αντικαταβολή είναι δωρεάν.

  • Πιστωτική κάρτα. Το κατάστημά μας και η συνεργαζόμενη τράπεζα Eurobank δέχεται κάρτες Visa, MasterCard όλων των τραπεζών, υπό την προϋπόθεση νόμιμης χρήσης τους. Η ασφάλεια των συναλλαγών σας είναι εγγυημένη από τη χρήση του πρωτοκόλλου SSL της συνεργαζόμενης τράπεζας.
  • Τραπεζικός λογαριασμός. Η εξόφληση της παραγγελίας δύναται να γίνει και με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Οι συνεργαζόμενες τράπεζες είναι:
    • Τράπεζα Πειραιώς | Δικαιούχος: Σκρέτα Όλγα | Λογ/σμός: 5612-101748-034 | IBAN: GR8201726120005612101748034
    • Τράπεζα Eurobank | Δικαιούχος: Σκρέτα Όλγα | Λογ/σμός: 0026.0018.08.0201365103 | IBAN: GR4002600180000080201365103

Στο πεδίο «στοιχεία καταθέτη» επιβάλλεται η αναγραφή του ονόματος του αγοραστή ή του αριθμού παραγγελίας. Στη συνέχεια το αποδεικτικό της κατάθεσης αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@lolascosmetics.gr

  • Αντικαταβολή. Η παραγγελία εξοφλείται με μετρητά στον υπάλληλο της εταιρείας courier. Εξαιρούνται τα ογκώδη ή πολύ βαριά προϊόντα των οποίων η αποστολή και εξόφληση δεν γίνεται με αντικαταβολή.

Οι παραγγελίες πολύ μεγάλου όγκου ή βάρους εξοφλούνται μόνο με πιστωτική κάρτα ή τραπεζική κατάθεση ενώ αποστέλλονται με πρακτορείο μεταφορών πανελλαδικά.

Οι παραγγελίες πολύ μεγάλου βάρους ή όγκου αποστέλλονται με πρακτορείο μεταφορών σε όλη την Ελλάδα. Η χρέωση επιβαρύνει τον παραλήπτη του δέματος, σύμφωνα με τους όρους του πρακτορείου και τον όγκο του δέματος. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του eshop μας στο τηλέφωνο 2421038319

Επιστροφές & Αλλαγές

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς αιτιολόγηση, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, έχοντας προηγηθεί έγγραφη κοινοποίηση του αιτήματός σας προς την εταιρεία στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο info@lolascosmetics.gr. Όλες οι επιστροφές και οι αλλαγές γίνονται με την επιφύλαξη των όρων του άρθρου Ν. 2251/1994.

Όροι του άρθρου Ν. 2251/1994

  1. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  2. Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση.
  3. Το επιστραφέν προϊόν δεν επιτρέπεται να έχει χρησιμοποιηθεί και να έχει υποστεί υλικές φθορές.
  4. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός από την περίπτωση που διαπιστώνονται πραγματικά ελαττώματα.
  5. Στην περίπτωση κατά την οποία το προς επιστροφή προϊόν παραλαμβάνεται από την εταιρεία χωρίς προηγούμενη επιβάρυνση των εξόδων αποστολής, τα έξοδα αυτά παρακρατούνται από το προς επιστροφή χρηματικό ποσό.
  6. Ο αγοραστής οφείλει να τοποθετεί εντός της συσκευασίας και όλα τα απαραίτητα από το νόμο παραστατικά προκειμένου να καταστεί δυνατή η ακύρωση της συγκεκριμένης πώλησης.

Σε περίπτωση μη τήρησης των ως άνω όρων, η εταιρεία δεν θα παραλαμβάνει το προϊόν και θα το επιστρέφει στον αποστολέα του με δική του χρέωση.

Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος η εταιρεία αναλαμβάνει να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ομοειδές και καινούργιο, μετά την παραλαβή του. Σε κάθε άλλη περίπτωση, η εταιρεία πιστώνει στον προσωπικό λογαριασμό του αγοραστή στην ιστοσελίδα το αρχικό καταβληθέν ποσό, το οποίο στη συνέχεια ο αγοραστής μπορεί να χρησιμοποιήσει για αγορά άλλου προϊόντος της επιλογής του.

Σε περίπτωση που η τιμή του νέου προϊόντος είναι υψηλότερη του επιστρεφόμενου, ο αγοραστής αναλαμβάνει την εξόφληση της διαφοράς με νέα διαδικασία πληρωμής. Σε περίπτωση που το νέο προϊόν είναι φθηνότερο του επιστρεφόμενου, η εταιρεία πιστώνει τη διαφορά στον αγοραστή, σύμφωνα με τα παραπάνω.

Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο η αντικατάσταση του προϊόντος με ίδιο ή διαφορετικό δεν αποτελεί επιλογή του αγοραστή, το δαπανηθέν ποσό για την αγορά που ακυρώθηκε μπορεί να επιστραφεί. Ο τρόπος επιστροφής του προϊόντος γίνεται κάθε φορά κατόπιν συνεννόησης με το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας (κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, πιστωτική κάρτα, μετρητά, PayPal).

Στην δυνατότητα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης/ επιστροφής δεν μπορούν να ενταχθούν τα προϊόντα που διατίθενται από την εταιρεία σε ειδικές, εκπτωτικές τιμές ή προσφορές για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Τα προϊόντα αυτά ανήκουν στην υποκατηγορία Προσφορές, ενώ η έλλειψη δυνατότητας αναιτιολόγητης υπαναχώρησης/ επιστροφής αναγράφεται σαφώς στους ειδικότερους όρους που πλαισιώνουν τη διάθεσή τους.

Στην δυνατότητα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης/ επιστροφής δεν μπορούν να ενταχθούν προϊόντα που είναι σαφώς εξατομικευμένα ή προϊόντα που κατασκευάζονται κατόπιν ειδικής παραγγελίας, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή.

Ωστόσο, το δικαίωμα επιστροφής δεν μπορεί να αποκλειστεί και ο αγοραστής δικαιούται να το επιστρέψει στην εταιρεία αν διαπιστωθούν νομικά ή πραγματικά ελαττώματα στο προϊόν.

Παραγγελίες

Για την πραγματοποίηση παραγγελίας είναι απαραίτητη αφενός η συμπλήρωση της ειδικής φόρμας με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη σύμβασης πώλησης και αφετέρου η ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης, ειδικά της συλλογής και της χρήσης προσωπικών δεδομένων όπου απαιτούνται.

Για την υποβολή της παραγγελίας είναι απαραίτητη η επιτυχής ολοκλήρωση των παρακάτω βημάτων:

  • Περιήγηση στο e-shop
  • Προβολή του προϊόντος και των χαρακτηριστικών του
  • Κλικ στο «ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ»
  • Επανάληψη των βημάτων για όσα προϊόντα επιθυμείτε
  • Σε περίπτωση προσθήκης στο καλάθι ενός προϊόντος που έχει ήδη προστεθεί κατά την προαναφερθείσα διαδικασία, η ποσότητα του προϊόντος στο καλάθι, αυξάνεται ανάλογα
  • Αφού επιλέξετε τα προϊόντα που επιθυμείτε, πατήστε το κουμπί «Παραγγελία»
  • Στην επόμενη σελίδα συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία και επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής.
  • Διαβάζετε και αποδέχεστε τους όρους χρήσης και την πολιτική της ιστοσελίδας ώστε να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα
  • Κλικ στο «Αποστολή παραγγελίας»
  • Αν επιλέξατε τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή, θα οδηγηθείτε στην σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Αν επιλέξατε τρόπο πληρωμής τραπεζική μεταφορά, θα οδηγηθείτε απευθείας στη σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Σε αυτό το βήμα απαιτείται η μεταφορά του ποσού σε κάποιον από τους διαθέσιμους τραπεζικούς λογαριασμούς, συμπληρώνοντας στο πεδίο «Αιτιολογία» το ονοματεπώνυμο που χρησιμοποιήσατε για την παραγγελία ή τον κωδικό της παραγγελίας που θα παραλάβετε. Στη συνέχεια αποστέλλετε το αποδεικτικό της κατάθεσης στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο info@lolascosmetics.gr ώστε να προχωρήσει η διαδικασία ετοιμασίας και αποστολής της παραγγελίας σας. Αν επιλέξατε τρόπο πληρωμής την χρεωστική /πιστωτική κάρτα, θα οδηγηθείτε στο σύστημα της συνεργαζόμενης τράπεζας όπου θα πρέπει να συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία της κάρτας σας για να γίνει η χρέωση του ποσού. Κατά την ολοκλήρωση της διαδικασίας πληρωμής, θα οδηγηθείτε στη σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας.

Όταν η παραγγελία ολοκληρωθεί επιτυχώς με τα προαναφερθέντα βήματα, εμφανίζεται η σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας όπου εμφανίζονται συνοπτικά τα στοιχεία της παραγγελίας σας και ο κωδικός της παραγγελίας σας. Τον κωδικό αυτό μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε για να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας και να ενημερωθείτε για την πορεία της ή για να τον δηλώσετε ως αιτιολογία σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζική μεταφορά. Επίσης, θα λάβετε ένα email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώσατε, στο οποίο θα αναγράφονται συνοπτικά τα στοιχεία της παραγγελίας σας και ο κωδικός της.

Μέσα από τη σελίδα «κατάσταση παραγγελίας» μπορείτε να δείτε σε πιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας. Απαιτείται ο κωδικός της παραγγελίας που λάβατε με την ολοκλήρωσή της καθώς και το email που καταχωρήσατε για την παραγγελία.